072-3953990

חוקר פרטי גירושין

עמוד הבית / חוקר פרטי גירושין
 
מה היא חקירה פרטית במסגרת הליך גירושין? למי היא נחוצה? מהם סוגי הראיות הנאספים במהלך החקירה וכמה עולה להעסיק חוקר פרטי לחקירת גירושין? כל מה שצריך וחשוב לדעת על חקירות גירושין בעמוד שלפניכם.

מה היא חקירה פרטית במסגרת הליך גירושין?

 חקירות לענייני גירושין הן הגדרה כוללת למספר סוגים שונים של חקירות פרטיות שמטרתן איסוף ראיות היכולות לסייע לצד אשר זימן את החקירה לקדם את ענייניו במסגרת הליך הגירושין אותו הוא מנהל ו/או עתיד לנהל לנוכח ממצאי החקירה. חקירות אלו מתמקדות בשני סוגים חקירה עיקריים:
 
  1. חקירות מעקב אחר בני זוג בוגדים - הוכחת הבגידה עלולה להשפיע במידה ניכרת על תיק הגירושין
  2. חקירה כלכלית שמטרתה איתור נכסים וכספים המוסתרים על ידי הצד הנחקר
 
כמו כן, בחלק מהחקירות לענייני גירושין, מושם דגש על איסוף ראיות היכולות להעיד על מסוכנותו של הצד הנחקר, וזאת לנוכח הפעלת אלימות פיזית, מילולית, רגשית או כלכלית כלפי הצד השני.

חוקר פרטי גירושין מוסמך ומקצועי - EMI חקירות

חקירה פרטית לענייני גירושין - למי היא נחוצה?

 הפעלתו של חוקר פרטי גירושין, נחוצה לכל אחד ואחת מבני הזוג המעורבים בהליך הגירושין, בכל אותם מקרים בהם קיים חשד כי הצד השני מסתיר מידע, נכסים וכספים היכולים לשפר את תנאיו בהסכם הגירושין על חשבון הצד השני. כמו כן, חקירה פרטית לענייני גירושין מומלץ שתתקיים בכל אותם מקרים בהם קיים חשד לקיומה של בגידה מצידו של בן הזוג, וזאת עוד בטרם פתיחת הליך הגירושין. סיבה נוספת בגינה חשוב ומומלץ להסתייע בשירותי חוקר פרטי גירושין היא הפעלת אלימות מכל סוג מצידו של אחד מבני הזוג כלפי הצד השני.

מטרות החקירה

 חקירות פרטיות לענייני גירושין, נועדו לצרכי איסוף ראיות ע"י חוקר פרטי גירושין מוסמך ומקצועי ובאמצעותן ניתן להוכיח כי הצד הנחקר פועל באופן המנוגד לאינטרסים המשותפים של בני הזוג, ואין זה משנה אם מדובר בראיות היכולות להעיד על בגידת בן/בת הזוג העלולה להוות עילה לגירושין ו/או בפעולות הסתרה מכוונות של מידע, כספים ונכסים מצידו של הצד הנחקר ו/או בראיות העלולות להעיד על מסוכנותו של הצד הנחקר כלפי הצד השני.
 
חשוב לציין שכל הראיות הנאספות במסגרת הליך החקירה, חייבות לעמוד בקריטריונים השונים לפיהם בתי המשפט קובעים האם מדובר בראיות קבילות או לא. לפיכך, קיימת חשיבות רבה להעסקתו של חוקר פרטי בעל ניסיון בניהול חקירות פרטיות לענייני גירושין, המכיר היטב את התקנות השונות המופיעות ב-פקודת הראיות הקבועה בחוק.
 
שימו לב- רק במקרים בהם הראיות נאספו בצורה חוקית (בהתאם לפקודת הראיות) הן יכולות לשמש אתכם במסגרת הדיונים המתקיימים בהליך הגירושין בבתי המשפט לענייני משפחה ו/או בבתי הדין הרבניים.

חקירות פרטיות לענייני גירושין - EMI חקירות

עלות חקירה פרטית לענייני גירושין

 בכל הנוגע לשאלה מה עלות חקירות גירושין, התשובה טמונה בסוג ואופי החקירה (חקירת מעקב לאיסוף ראיות לבגידה, חקירה כלכלית וכו) ובהתאם להיקף שעות החקירה הנדרשות והמורכבות בניהול החקירה לצורך איסוף הראיות הנחוצות.
 
 
EMI חקירות ומודיעין עסקי
הידע שלנו - הכוח שלך