072-3953990

חוקר פרטי בגידות

עמוד הבית / חוקר פרטי בגידות
מהי חקירה פרטית בנושא בגידה? כיצד היא מנוהלת וכיצד ניתן להוכיח בגידה? מה הן העלויות הנדרשות להפעלת חוקר פרטי לבגידות ומה הן תקנות החוק בכל הנוגע לניהול חקירה פרטית בנושא בגידה? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

מהי חקירה פרטית בנושא בגידה?

 הפעלת חוקר פרטי בנושא בגידות בין בני זוג, מהווה את אחת מהפעולות הנפוצות ביותר בענף החקירות הפרטיות. חוקר פרטי בגידות הוא חוקר פרטי העוסק ומתמחה באיסוף ראיות באמצעותן ניתן לאשש או להפריך את החשדות העולות בדבר בגידה.

ניהול חקירות ומעקבים אחר בני זוג בוגדים - מה חשוב לדעת?

 תיקי חקירה ומעקב בנושא בגידות, מנוהלים באמצעות משרד חקירות המתמחה בחקירות מסוג אישות ומשפחה, כאשר החוקר הפרטי המופעל מטעם המשרד נדרש לבסס את עבודתו על סמך הסימנים המחשידים לבגידה אותם מעלה מזמין השירות שהוא ברוב המקרים בן/בת הזוג של הצד החשוד בבגידה.
 
ברוב המקרים, הפעלת חוקר פרטי בגידות ומעקב הוא שירות מקצועי המיועד לצרכי איסוף ראיות היכולות לשמש את מזמין השירות לצרכי ניהול הליך גירושין, ולכן, קיימת חשיבות רבה לכך שכל הראיות המושגות במסגרת שירותי החקירה והמעקב, הן ראיות קבילות בבתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים.

חוקר פרטי בגידות גילוי וחשיפה של בגידה - חקירות EMI

תקנות החוק בנוגע לניהול חקירה פרטית בנושא בגידה

 בדומה לכל סוג אחר של חקירה, גם חקירות פרטיות בנושא בגידה, חייבות להיעשות בהתאם לתקנות השונות המופיעות בחוק החוקרים הפרטיים באמצעותו הוסדרו הפעולות בהן ניתן לנקוט במסגרת קיומה של כל חקירה פרטית. בין היתר, חוק זה אוסר על ציתות לשיחותיו הפרטיות - אישיות של כל אדם המצוי תחת חקירה פרטית. מנגד, חשוב לציין שהחוקר הפרטי המנהל את החקירה, רשאי לקיים שיחות עם אנשים שונים הקשורים לחקירה ואף להקליטם.

סימנים מעוררי חשד לבגידה

קיימים לא מעט סימנים היכולים לעורר חשד בכל הנוגע לבגידה מצידו של בן/בת הזוג, וביניהם: היעדרויות תכופות, ניתוק רגשי, אי קיום יחסי מין בתדירות כזו או אחרת, הקפדה יתרה (ומוגזמת) בכל הנוגע לשמירה על הפרטיות, קבלת אינפורמציה מגורם שלישי בכל הנוגע לבגידה מצידו של בן/בת הזוג, מסירת מידע מוטעה בכל הנוגע למקום הימצאו בימים או שעות מסוימות וסימנים מחשידים המחייבים אתכם לבצע בירור מקיף בנוגע לשאלה: האם בן/בת הזוג בוגדים באמון שלנו? עולה בכם חשד לבגידה על ידי בן/בת הזוג? זה הזמן להיוועץ עם חוקר פרטי בגידות. שימו לב- לא כל סימן מחשיד יכול להצביע באופן וודאי ומוחלט על בגידה, ולכן, ההיוועצות המוקדמת עם חוקר פרטי לבגידות, יכולה לסייע לכם לבחון את היקף הסימנים המחשידים ולהחליט האם כדאי לפתוח בהליכי חקירה ומעקב אחר בן/בת הזוג.

ניהול חקירות ומעקבים אחר בני זוג בוגדים - EMI חקירות

תעריפי השירות לניהול חקירה פרטית בנושא בגידה

תחום החקירות הפרטיות בנושאי בגידה, נחשב לאחד מתחומי החקירה הנפוצים ביותר בענף החקירות הפרטיות, ולכן, תעריפי השירות בתחום זה משתנים ממשרד חקירות אחד לאחר, כאשר כל משרד חקירות קובע את תעריפי השירות על פי ראות עיניו ובהתאם למספר פרמטרים מרכזיים המשפיעים על המחיר, וביניהם: היקף שעות העבודה הנדרשות לצרכי השלמת החקירה וניהול המעקבים אחר בן/בת הזוג הנחשד בבגידה, היקף האמצעים הטכנולוגיים בהם נעשה שימוש במהלך החקירה והמעקבים וכדומה.

חקירות EMI - מתמחים בניהול חקירות פרטיות בנושא בגידה


אנחנו במשרד החקירות והמודיעין העסקי EMI, עוסקים ומתמחים בניהול חקירות פרטיות בנושא אישות ומשפחה זה למעלה מ-30 שנה, כאשר היקף שירותי החקירה המוצעים על ידינו בנושא בגידה והניסיון המקצועי העומד לרשותנו, מבטיחים גם לכם הגעה לחקר האמת עם מיצוי הליכי החקירה והמעקב על ידי צוותי החקירה המנוסים שלנו בתחום.
 
EMI חקירות ומודיעין עסקי
הידע שלנו - הכוח שלך